Disposiciones legales

Disposicions
Legals

Serveis d’identificació i actualització de la legislació aplicable a la empresa. Personalitzable en base a perfils de seguiment i amb la possibilitat de gestió dels requisits legals.

Accés a la legislació (Reglament, Directiva, Llei, Reial Decret, Ordre, Resolució,…) que permet identificar, actualitzar i avaluar els requisits/obligacions legals d’aplicació a l’empresa i gestionar tasques derivades d’ells.

Accés a la legislació (Reglament, Directiva, Llei, Reial Decret, Ordre, Resolució,…), que permet identificar i actualitzar la legislació d’aplicació a l’ empresa.

Funcionalitats

DL Plus DL Abstract
Accés a la base de dades de legislació. 24/7
Possibilitat de modificar perfils.
Comunicació mensual de novetats legislatives, mitjançant correu electrònic.
Registre de novetats legislatives, dels últims 12 mesos.
Exportació de llistats de legislació. (Excel i Word)
Implantació inicial de la legislació i requisits legals que apliquen a l’empresa. Amb creació de perfils.
Comunicació mensual de novetats legislatives i d’actualització de requisits, mitjançant correu electrònic.
Fitxes de requisits i obligacions legals.
Avaluació, per part de l’usuari, del compliment dels requisits legals.
Calendari i gestió de tasques. Avís de venciment.
Registre i avís personalitzats de tasques.
Opció multiseeus
Exportació d’avaluació de requisits legals. (Excel i Word)
Exportació del registre de tasques (Excel i Word)

Vols saber més sobre els nostres serveis
o sol·licitar una demo?